W ubiegłym roku kupiłam 100 książek, a ponieważ mam w domu ponad 800 swoich, nieprzeczytanych książek, postanowiłam jeszcze bardziej ograniczyć zakupy w tej materii. Jest tylko jedno "ale" - może się to skończyć tak:
"Moje postanowienie na rok 2017, to spełnić wszystkie postanowienia na rok 2016, które powinnam była spełnić w roku 2015, bo obiecałam to sobie w 2014, a zaplanowałam w 2013" :)
Zobaczymy, czy uda mi się zminimalizować zakupy książkowe. Rok 2017 rozpoczęłam bardzo udanie. Kupiłam 4 bardzo ciekawe pozycje za mniej więcej połowę ceny okładkowej.
--------------------------------------------
* oznaczyłam książki, których już nie mam, gdyż je sprzedałam, dałam w prezencie rodzinie, biblionetkowiczom lub oddałam do biblioteki
STYCZEŃ - 4 książki - Księgarnia "niePrzeczytane"
1.
Podróże po Azji Środkowej (
Grąbczewski Bronisław)
* 2.
Podróże nieudacznika: Poznawanie świata po swojemu (
Gwiazdowicz Dariusz J.)
* 3.
Nanga Parbat: Śnieg, kłamstwa i góra do wyzwolenia (
Szczepański Dominik,
Tomza Piotr)
* 4.
Drugie narodziny mordercy (
Kazinski A. J. (właśc. Weinreich Jacob, Rønnow Klarlund Anders))
(przeczytana, ocena 5)
----------------------------------------------
Dostałam na urodziny:
- 1.
Wilk zwany Romeo (
Jans Nick)
* 2.
Nordicana: Za co kochamy Skandynawię (
Kinsella Kajsa)
(przeczytana, ocena 4,5)
LUTY - 10 książek - Aros (6), Znak (4)
* 5.
Food Pharmacy (
Aurell Lina Nertby,
Clase Mia)
(przeczytana, ocena 4) prezent
6.
Pax (
Pennypacker Sara (właśc. Young Sarah))
(przeczytana, ocena 5,5)
7.
Lotnisko w Monachium (
Baxter Greg)
(przeczytana, ocena 5)
8.
Bramy Światłości: Tom 1 (
Kossakowska Maja Lidia)
(przeczytana, ocena 5)
9.
Wielki gracz: Ze Żmudzi na Dach Świata (
Cegielski Max)
10.
Chrześcijańscy królowie Lechii: Polska średniowieczna (
Bieszk Janusz)
* 11.
Obca (
Gabaldon Diana)
12.
Piękno bez konserwantów: Sekrety urody naszych prababek (
Zaprutko Aleksandra (Zaprutko-Janicka Aleksandra))
* 13.
Od Krzyża Południa do Gwiazdy Polarnej: 10.000 mil konno przez Amerykę, od Argentyny do Waszyngtonu (
Tschiffely Aimé Félix)
14.
Dzień dobry, północy (
Brooks-Dalton Lily)
(przeczytana, ocena 6)
----------------------------------------------
Dostałam od biblionetkowiczki
- 3.
Sezon burz (
Sapkowski Andrzej)
(przeczytana, ocena 5)
MARZEC - 4 książki - Aros
* 15.
Akuszer bogów (
Jadowska Aneta)
(przeczytana, ocena 5)
* 16.
Samotność odległych gwiazd (
Ling Kate)
(przeczytana, ocena 5)
* 17.
O szczęściu: Podróż filozoficzna (
Lenoir Frédéric)
(przeczytana, ocena 3,5)
* 18.
Dusza świata (
Lenoir Frédéric)
(przeczytana, ocena 3,5)
KWIECIEŃ - 0 książek
MAJ - 0 książek
CZERWIEC - 0 książek
Przestałam kupować książki. Wyjaśnienie w czytatce:
Jak w krótkim czasie wyleczyłam się z zakupoholizmu książkowego
Nie da się jednak całkiem nie kupować książek :)
LIPIEC - 4 książki - Aros
19.
Człowiek i wszechświat (
Cox Brian,
Cohen Andrew)
20.
Wihajster do godki: Lekcje śląskiego (
Szmatloch Barbara)
21.
Trek: Od marzenia do przygody: Wszystko o wędrowaniu (
Waligóra Mateusz)
22.
Wielki Szlak Himalajski: 120 dni pieszej wędrówki przez Nepal (
Lipowczan Joanna,
Malinowski Bartosz)
----------------------------------------------
Dostałam od Biblionetki jako nagrodę za udział w konkursie
KONKURS: „Czas zmierzchu” Dmitry'ego Glukhovsky'ego
*- 4.
Czas zmierzchu (
Glukhovsky Dmitry (Głuchowski Dmitrij))
(przeczytana, ocena 5)
Przez ostatnie 3-4 miesiące pozbyłam się ok. 800 własnych książek, część sprzedając, a w większości oddając za darmo rodzinie, biblionetkowiczom i osiedlowej bibliotece. Pozwoliłam więc sobie w sierpniu zaszaleć.
SIERPIEŃ - 7 książek - Aros
* 23.
Im mniej, tym więcej (
Becker Joshua)
(przeczytana, ocena 4,5)
24.
Pożegnanie z nadmiarem: Minimalizm japoński (
Sasaki Fumio)
(przeczytana, ocena 5,5) - Moja recenzja książki
Minimalizm japoński – nie taki straszny, jak sądzimy
* 25.
Ubierz się w uśmiech: Stylowo i modnie (
Jabłonowska Izabela)
* 26.
Drozdy: Dotyk przeznaczenia (
Wendig Chuck)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 27.
Drozdy: Posłaniec śmierci (
Wendig Chuck)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 28.
Ukryte toksyny: Żywność, która truje (
Adams Mike)
29.
Biomłodość: Jak cofnąć zegar biologiczny (
Dillon Roxy)
WRZESIEŃ - 2 książki - Aros
* 30.
Dan-sha-ri: Jak posprzątać, by oczyścić swoje serce i umysł (
Yamashita Hideko)
(przeczytana, ocena 4)
* 31.
Sekrety urody babuszki: Słowiański elementarz pielęgnacji (
Campos Susan,
Ruder Raisa)
(przeczytana, ocena 3)
PAŹDZIERNIK - 0 książek
LISTOPAD - 2 książki - Aros
32.
Dziesięć tysięcy żyć (
Poore Michael)
(przeczytana, ocena 5)
* 33.
Dzienniki lodu: Wspomnienia z Antarktydy (
McNeil Jean)
(przeczytana, ocena 3)
GRUDZIEŃ - 0 książek
----------------------------------------------
Dostałam od Biblionetkołaja:
* 5.
Czego nie słyszał Arne Hilmen (
Zaniewski Iwo)
(przeczytana, ocena 4)
- 6.
Pierwsze damy II Rzeczpospolitej (
Janicki Kamil)
----------------------------------------------
Dostałam od Biblionetki jako nagrodę -
Mikołajkowy konkurs na świąteczne haiku
Wyniki konkursu na świąteczne haiku
*- 7.
Jezioro pełne łez (
Wójcik Wojciech)
(przeczytana, ocena 5)
Książki, które kupiłam w II połowie 2012 i w 2013 r.
Wyznania książkowej zakupoholiczki - 2014 r.
Książki, które kupiłam w 2015 r.
Książki, które kupiłam w 2016 r.
Książki, które kupiłam / dostałam w 2018 r.
Książki, które kupiłam w 2019 r.
Książki, które kupiłam w 2020 r.
Książki, które kupiłam 2021 - 2022 r.
Książki, które kupiłam w 2023 r.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.